Tūkstantmečio mokyklos I

Gimnazijoje įsibėgėja paskaitų ciklas  „Dalyvaujančioji lyderystė mokyklos bendruomenėje“, kurį pristato psichologas, psichoterapeutas, Žmogaus studijų centro partneris ir konsultantas Justinas Burokas. Mokymuose dalyvauja ir kitų rajono ugdymo įstaigų pedagogai. Pirmųjų susitikimų su mokytojais metu buvo priminti šiuolaikinės mokyklos lyderystės požymiai, kalbėta apie lyderystės raiškos lygmenis (individualų, klasės ir mokyklos); ugdymo įstaigos ir jos aplinkos pokyčius, šiuolaikinio pasaulio tempą, kasdienę mokinių bei tėvų įtaką jos bendruomenei. Be to, lektorius priminė  veiksnius, lemiančius pedagogo sėkmę. Įdomiai pristatytos septynios intelekto rūšys – protinių gebėjimų ir veiklos sėkmės santykis paskatino dalyvius atvirai diskutuoti. Įdomu išgirsti lektoriaus ir kolegų komentarus, kodėl žmonės, turintys vidutinį IQ, gyvenime ir veikloje pasiekia aukštesnių rezultatų nei turintieji aukštesnį ir vidutinį intelektą. Be abejo, ugdymo įstaigose šiuo metu didžiausias dėmesys skiriamas emociniam intelektui, nes būtent nuo pedagogų ir mokinių sutarimo, emocijų valdymo priklauso didelis procentas ugdymo(si) rezultatų. Įdomios praktinės užduotys –  asmens būsenų ir nuotaikų atpažinimas – būtent ir padeda lavinti emocinį intelektą, t. y. moko jas (emocijas) suprasti ir valdyti. Profesionalaus psichologo patarimai skatina pedagogus būti lyderiais ir ugdyti asmenybes, kuriomis galėtų didžiuotis.

Mokymai organizuojami įgyvendinant projektą „Tūkstantmečio mokyklos I“, kuris vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų programą“. #tukstantmeciomokyklos #TŪM #lyderystė  Programa finansuojama #NextGenationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra  

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos