Tūkstantmečio mokyklos I

Vasario 2 d. gimnazijos mokinių tarybos nariai, klasių seniūnai ir rajono mokyklų mokinių tarybos atstovai turėjo galimybę dalyvauti pagal Tūkstantmečio mokyklos projektą specialiai jiems skirtame renginyje, kuris buvo sukurtas siekiant padėti jiems išplėsti savo lyderystės potencialą ir suprasti emocinio intelekto svarbą. Šio susibūrimo vedėjas Justinas Burokas skatino auditoriją apmąstyti,  kas svarbiau - protas ar emocijos - lyderystės kontekste. Dalyviai turėjo galimybę susipažinti su emocinio intelekto sąvoka ir jo svarba, siekiant tiek asmeninės, tiek profesinės sėkmės. Lektorius  akcentavo, kaip emocinis intelektas gali turėti įtakos individo sėkmei mokykliniais metais bei vėlesniame gyvenime. Renginio metu kalbėta apie praktinius metodus ir įrankius, skirtus lavinti emocinį intelektą ir padėti kiekvienam mokiniui siekti savo tikslų. Dalyviai turėjo galimybę sukaupti daugiau informacijos apie įgūdžius, susijusius su emocijų atpažinimu ir valdymu, nes tai lemia sėkmingą lyderystę. Lyderystės veiklų organizavimas pagal Tūkstantmečio mokyklos (TŪM) programą #tukstantmeciomokyklos #TŪM#lyderystė  Programa finansuojama #NextGenationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos