Tarpmokyklinis susitikimas

Raliečiai, besimokantys vokiečių kalbą, aktyviai įsijungė į projektą „CLILiG integruotas vokiečių kalbos ir dalyko mokymas(is) Lietuvoje”, globojamą Vilniaus Goethe’s instituto, kuris aktyviai ragino Lietuvos mokyklų pedagogus populiarinti vokiečių kalbą ir plėsti bendradarbiavimo tinklą. Taip buvo sudaryta galimybė integruoti skirtingų mokomųjų dalykų pamokas, įvairiapusiškai pritaikyti šios užsienio kalbos žinias. Juk smagu klasikinę vokiečių kalbos pamoką pakeisti įdomiu teminiu tarpmokykliniu ugdytinių ir pedagogų susitikimu „Brücken bauen“ („Tiesiame tiltus“), kuris vykdomas nuotoliu arba tradicinėje aplinkoje. Šis projektas skatina ir Lietuvos pedagogų glaudesnį bendravimą ir bendradarbiavimą: dalijimąsi metodine medžiaga, atvirų pamokų stebėjimą, domėjimąsi dėstomo dalyko subtilybėmis.Šįkart draugystės tiltas raliečius sujungė su Kauno Jono Jablonskio germanistinės klasės mokiniais bei abiejų gimnazijų (vokiečių kalbos, istorijos bei geografijos mokomųjų dalykų) pedagogais: Jurgita Valentukoniene, Lina Šapkauskiene, Rasa Legiene, Inga Račaityte, Egidijumi Živaičiu, Aušrine Živaitiene. Pasirinkta sudėtinga integruotos pamokos tema  ,,Tarpukario žydų gyvenimas Kaune ir Jonavoje” įpareigojo atsakingai ir kruopščiai ruoštis dviejų dalių susitikimui, kurio metu ugdytos svarbiausios kompetencijos: komunikavimo (sakytinio ir klausomo teksto suvokimo įgūdžiai), pažinimo, pilietiškumo, kultūrinė ir kt. Pirmoji gimnazistų susitikimo dalis ,,Žydų gyvenimas tarukario Lietuvoje” vyko nuotoliniu būdu, o antroji dalis mokinius pakvietė į patyriminį žygį ,,Tarpukario žydų gyvenimas Jonavoje”. Žinoma, praktinės užduotys gimnazistus nuteikė atsakingai išmokti pamoką, bet spėta ir nuoširdžiai pabendrauti. Tikime, kad gražios projekto  ,,Tiesiame tiltus” draugystės gijos taps neišardomu  dviejų gimnazijų – mokinių ir pedagogų – bendradarbiavimo  tęsiniu.  

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas