Vidaus veiklos kokybės įsivertinimas

Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas – gimnazijos vertės nustatymo procesas, kuris įgalina priimti sprendimus, skatinančius tobulinti gimnazijos veiklą.

Įsivertinimo paskirtis – padėti gimnazijos bendruomenei vykdyti švietimo stebėseną: naudojantis į temas ir sritis sugrupuotais veiklos rodikliais nustatyti gimnazijoje teikiamo švietimo kokybę ir priimti pagrįstus sprendimus, laiduojančius gimnazijos veiklos tobulinimą.

Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas vyksta šiais etapais:

1 etapas – pasirengimas įsivertinti.

2 etapas – platusis įsivertinimas.

3 etapas – pasirinktos problemos ar pasirinkto veiklos rodiklio giluminis nagrinėjimas ir įsivertinimas.

4 etapas – atsiskaitymas apie atliktas vertinimo procedūras ir informavimas apie gautas išvadas.

5 etapas – rezultatų panaudojimas veiklos tobulinimui planuoti.

Teisinis pagrindimas

Gimnazijos veiklos įsivertinimas vykdomas remiantis LR Švietimo įstatymu, 2011 m. kovo 17 d. Nr. XI-1281,  ir Švietimo ir mokslo ministro įsakymu  „Dėl pritarimo bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijoms“, 2009 m. kovo 30 d. Nr. ĮSAK- 607.

Įsivertinimai Atnaujinta Dydis
Vidaus veiklos kokybės įsivertinimas 2024 m. 2025-01-20 16:55:39 3.38 MB
Vidaus veiklos kokybės įsivertinimas 2023 m. 2025-01-20 16:55:39 270.47 KB
Vidaus veiklos kokybės įsivertinimas 2022 m. 2025-01-20 16:55:39 139.22 KB
Veiklos kokybės įsivertinimas 2025-01-20 16:55:39 16.55 KB

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.05 – 08.50
  • 2. 09.00 – 09.45
  • 3. 09.55 – 10.40
  • 4. 11.10 – 11.55
  • 5. 12.15 – 13.00
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.05 – 14.50
  • 8. 15.00 – 15.45
  • 9. 15.55 – 16.40