Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas – gimnazijos vertės nustatymo procesas, kuris įgalina priimti sprendimus, skatinančius tobulinti gimnazijos veiklą.
Įsivertinimo paskirtis – padėti gimnazijos bendruomenei vykdyti švietimo stebėseną: naudojantis į temas ir sritis sugrupuotais veiklos rodikliais nustatyti gimnazijoje teikiamo švietimo kokybę ir priimti pagrįstus sprendimus, laiduojančius gimnazijos veiklos tobulinimą.
Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas vyksta šiais etapais:
1 etapas – pasirengimas įsivertinti.
2 etapas – platusis įsivertinimas.
3 etapas – pasirinktos problemos ar pasirinkto veiklos rodiklio giluminis nagrinėjimas ir įsivertinimas.
4 etapas – atsiskaitymas apie atliktas vertinimo procedūras ir informavimas apie gautas išvadas.
5 etapas – rezultatų panaudojimas veiklos tobulinimui planuoti.
Teisinis pagrindimas
Gimnazijos veiklos įsivertinimas vykdomas remiantis LR Švietimo įstatymu, 2011 m. kovo 17 d. Nr. XI-1281, ir Švietimo ir mokslo ministro įsakymu „Dėl pritarimo bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijoms“, 2009 m. kovo 30 d. Nr. ĮSAK- 607.
Įsivertinimai | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vidaus veiklos kokybės įsivertinimas 2024 m. | 2025-01-20 16:55:39 | 3.38 MB | ||
Vidaus veiklos kokybės įsivertinimas 2023 m. | 2025-01-20 16:55:39 | 270.47 KB | ||
Vidaus veiklos kokybės įsivertinimas 2022 m. | 2025-01-20 16:55:39 | 139.22 KB | ||
Veiklos kokybės įsivertinimas | 2025-01-20 16:55:39 | 16.55 KB |