Integruota pamoka

II a klasės gimnazistams organizuota netradicinė integruota anglų kalbos-dailės pamoka (mokytojos Aušra Nacevičienė, Jolanta Matonienė ir Lina Sailytė), per kurią antrokai mokėsi piešti fraktalus. Pirmiausia anglų kalbos mokytojos supažindino mokinius su termino „fraktalai“ etimologija. Įdomiai aptarti spalvų terapijos, kaip nuostabaus ir atpalaiduojančio būdo pažvelgti į savo vidų, geriau pažinti save, savo sugebėjimus, privalumai. Juk spalvų terapija iš tikrųjų lavina intuiciją, skatina vidinį kūrybingumą bei atskleidžia polinkius ir talentus. Per pamoką aptarta senovės egiptiečių patirtis naudojant spalvų terapiją kaip gydymo būdą tiek kūnui, tiek sielai. Dailės mokytoja paaiškino fraktalų piešimo taisykles ir gimnazistai pasinėrė į darbą, skambant atpalaiduojančiai muzikai. Daugeliui tai buvo nauja ir labai maloni patirtis, skatinanti atsipalaiduoti, medituoti, ieškoti savęs – skubėjimo amžiuje tai didelė prabanga. Tikime, kad patyriminė pamoka skatins raliečius šią techniką naudoti kaip priemonę, kuri lengvins kasdienę rutiną ar net padės spręsti kai kurias asmenines problemas.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos