Jonavos Jeronimo Ralio gimnazija

Kviečiame susipažinti su Jonavos Jeronimo Ralio gimnazija     

Jonavos Jeronimo Ralio gimnazija yra mokykla.

Toliau, Jonavos Jeronimo Ralio gimnazija bus vadinama Gimnazija.

Ką mokiniai veikia Gimnazijoje?

Gimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Gimnazijoje mokiniai mokosi:

  • 9 klasėje
  • 10 klasėje
  • 11 klasėje
  • 12 klasėje

Gimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Gimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Kuo Gimnazija gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Gimnazijoje - mes padėsime!

Mes paaiškinsime, ką reikia padaryti, kad jis būtų priimtas, ir kokius dokumentus reikia atnešti.

Papasakosime apie pamokas, būrelius ir pagalbą mokiniams.

Rašykite mums: info@jralio.lt

Skambinkite: 0 349 69075

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Gimnaziją galite sužinoti internete.

Gimnazijos interneto svetainės adresas yra 

  • https://jralio.lt

Galite paskambinti telefonu. 

Gimnazijos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite Gimnazijos interneto svetainėje?

Informacija Gimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Gimnazijos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra Gimnazijos adresas?

Gimnazijos adresas yra

  • Žeimių g. 20, Jonava 55125

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
8. 15.00—15.45
  • 1. 08.05—08.50
  • 2. 09.00—09.45
  • 3. 09.55—10.40
  • 4. 11.10—11.55
  • 5. 12.15—13.00
  • 6. 13.10—13.55
  • 7. 14.05—14.50
  • 8. 15.00—15.45
  • 9. 15.55—16.40